🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناتمام…

(ثبت: 259154) اردیبهشت 13, 1402 

 

در من زنی با حسرتت هرروز می گرید

در عمق آغوشش به دنبال تو می گردد

او دوست دارد صبح روز بعد بیداری

تنهایی اش را با تو و با خنده ای ممتد

گرم سرودن باشد و گرم غزل بازی

غرق محال آرزوهایی که می سازی

اما زنی اینجا میان دود سیگارش

جان می کند هرروز ای رویای بی مقصد…

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1402

    سلام

    شعر نو و زیباست

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما🌹

  3. معین حجت

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بانو👏👏👏

    • سیما انبائی

      اردیبهشت 17, 1402

      درود بر شما بزرگوار🙏🙏🙏

  4. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 13, 1402

    درود و سپاس بزرگوار دست مریزاد
    زیباست🙏🙏🙏🙏

  5. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما
    زیبا و پر شور شروده اید
    👏👏❤️👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا