🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق ناب

(ثبت: 231084) شهریور 8, 1399 
عشق ناب

 

چشمِ‌ گریان، در عزای ‌آن جناب آورده‌ام
آسمان در آسمان، حالِ خراب آورده‌ام

آسمانِ‌ دیده‌ ابری شد از این ظلم عجیب
قطره ‌قطره ‌اشک، با بوی گلاب آورده‌ام

هرکه ‌شد شیدای‌ آن ‌مظلومِ تاریخِ جهان
بهرِ هر یک ناله‌اش،کوهِ ثواب آورده‌ام

آنکه می‌گوید بمــاند در دل تاریخ ، او
بانگِ ‌هلْ‌ مِنْ ‌ناصرش ‌را من ‌جواب ‌آورده‌ام

نیست ‌جایی ‌بهتر از آن تربتِ پاکِ‌ حسین
ذره‌ای زان خاک بهر استجاب آورده‌ام

مـادرم می‌گفت ، کُن یـادِ علمدار شهید
این غزل را یادگاری، از شباب آورده‌ام

نیستند از هم جدا اهل کسا و حرف حق
هم مسیرِ کــربلا ، حُکمِ کتـاب آورده‌ام

در عزای ‌شاهِ‌ مظلومان، دلِ‌ حامی ‌شکست
بهرتان‌ حالی ‌سراسر، عشقِ ناب آورده‌ام

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 8, 1399

    سلام جناب حسنی گرانقدر

    بسیار زیبا

    فرا رسدن تاسوها و عاشورای حسینی را تسلیت عرض می کنم

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلیمان حسنی

      شهریور 9, 1399

      سلام،سپاسگزارم.شهادت مولا را تسلیت عرض میکنم.

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 8, 1399

    با سلام و درود خدمت شما
    و عرض تسلیت ایام
    اجرکم عندا…
    🌹🌹🌹🌹

    • سلیمان حسنی

      شهریور 9, 1399

      سلام.تشکرمیکنم.عاشورای حسینی تسلیت باد

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 8, 1399

    سلام و درود
    احسنت
    اجرتان با اباعبدالله ❤️🙏

    • سلیمان حسنی

      شهریور 9, 1399

      ممنون ازلطفتون.عزاداری شما مقبول درگاه خداوند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا