🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سپیده طالبی

 

همین دیروز بود انگار

شعرنو-نیمایی

خوانش: 658

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

 

می‌شود آیا دلی را بی سبب ویرانه کرد

خوانش: 404

سپاس: 10

تعداد نظر: 18

 

می‌شود باز تو باشی که بیایی و بمانی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 526

سپاس: 13

تعداد نظر: 28

 

در عجبزارِ پُر از خارِ گذارِ زندگی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 484

سپاس: 17

تعداد نظر: 26

نگو دیگر! …

چرا از ترس می‌گویی … ؟!

شعرنو-نیمایی

خوانش: 607

سپاس: 18

تعداد نظر: 23

تعداد نقد: 3

 

کاش می‌شد تا که چونان شبنمی وقت سحر

شعرنو-نیمایی

خوانش: 551

سپاس: 12

تعداد نظر: 28

سپیده طالبی

کابوس

سپیده طالبی 12 اسفند 1398

 

تو می پرسی که آیا حال من خوب است ؟!

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1111

سپاس: 10

تعداد نظر: 17

 

چه دلتنگم برای آن نگاهِ تلخِ چشمانت

مثنوی

خوانش: 366

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

فصلِ سرما و تگرگ و گاهِ باران گشته است

این دل بی چتر من هم باز نالان گشته است

خوانش: 397

سپاس: 16

تعداد نظر: 33

گویم چرا از آسمان ، حتّی زمین آلوده است

روحِ پلیدی بر جهان افتاده و آسوده است

مثنوی

خوانش: 375

سپاس: 10

تعداد نظر: 20

دیر شد ، دیر آمدی این غم به نامم نیز شد

جانِ من دلخسته از این دوری و پرهیز شد

خوانش: 984

سپاس: 12

تعداد نظر: 26

تعداد نقد: 2

شده ،

دنبال یک آنی بگردی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1687

سپاس: 13

تعداد نظر: 31

تعداد نقد: 7

در پیِ خود چه سال ها به سختی دویده‌ام

گمان شود به نقطه‌یِ هیچِ خود رسیده‌ام

خوانش: 360

سپاس: 6

تعداد نظر: 18

خانه امروز چه بی روح و غروبی خفه بود

آسمان نیز که اندوهِ دلش بر کفه بود

مثنوی

خوانش: 778

سپاس: 13

تعداد نظر: 30

پلّه پلّه آب ، نهر بی رمق

نرم می‌رود ، چابک و ردیف

شعرنو-نیمایی

خوانش: 628

سپاس: 8

تعداد نظر: 30

 

دلم میخواست می‌شد باز می‌گشتم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 523

سپاس: 10

تعداد نظر: 35

چه ساده باورت را

به ظرفِ پوچیِ درکم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 753

سپاس: 7

تعداد نظر: 22

کاش می‌شد با قلم رویای خود را شانه کرد

موج هایش را گرفت و صاف و بی‌دندانه کرد

خوانش: 1202

سپاس: 9

تعداد نظر: 26

تعداد نقد: 2