🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گوتیک مکزیکی (معرفی رمان)

(ثبت: 241680) شهریور 21, 1400 
گوتیک مکزیکی (معرفی رمان)

معرفی رمان گوتیک مکزیکی

گوتیک مکزیکی
مترجم: سمانه تیموریان
نشر روزگار

کتاب گوتیک مکزیکی رمانی ترسناک از نویسنده‌ای مکزیکی-کانادایی به نام سیلویا مورنو گارسیا است. این اثر که عنوان پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز را از آن خود کرده، به روایت داستان دختری جوان به نام نائومی می‌پردازد. مردی قصد به‌قتل‌رساندن همسرش را دارد، جان دخترعموی نائومی در خطر است، همه چیز به هم پیچیده و زندگی نائومی در التهاب فرو رفته است. این اثر برگزیده، دلهره‌آور و جذاب در انتها چشم‌های شما را خیره خواهد کرد.

درباره کتاب گوتیک مکزیکی:

همه‌چیز از وقتی شروع شد که نائومی نامه‌ی دیوانه‌واری از دخترعمو‌ی تازه ازدواج کرده‌اش دریافت کرد. دخترعمو در آن نامه درخواست کرده بود که کسی از عذابی مرموز نجاتش دهد. همسر او مردی انگلیسی و خوش‌تیپ است و نائومی زیاد او را نمی‌شناسد. نائومی بعد از دیدن نامه تصمیم می‌گیرد مکزیکو سیتی را ترک کند و راهی خانه‌ای دور در حومه‌ی شهر شود تا به او کمک کند. در حالی که هیچ ایده‌ای ندارد چه چیزی انتظارش را می‌کشد. او دختری جذاب، باهوش و با اراده‌ای تسلیم‌ناپذیر است. او نه از شوهر جدید دخترعمویش که در عین خطرناک و مرموز بودن، جذاب است می‌ترسد و نه از بزرگ خاندان و نه حتی از خود خانه که به محض این که نائومی در آن پا گذاشت، باعث شد توهم‌های شومی به سراغش بیاید. پشت دیوارهای این خانه اسرار زیادی پنهان گشته‌اند که ثروت عظیم این خانواده آن‌ها را از چشم‌های کنجکاو پنهان کرده است. اما به راستی راز پس این دیوارها چیست؟ خدمتکارها چرا حرف نمی‌زنند؟‌ اتصالات برق دقیقا چرا دچار مشکل است؟ داستان‌های خشن و دیوانه‌کننده‌‌ی این خانه چیست؟

سیلویا مورنو گارسیا (Silvia Moreno-Garcia)، نویسنده‌ی توانمند رمان خدایان زن و سایه، با رمانی ترس‌آور و مهیج بازگشته است. او با قلم پرکشش و خیره‌کننده‌ی خود شما را مسحور دنیای وحشتناک و در عین حال سحرآمیز گوتیک مکزیکی (Mexican Gothic) می‌کند و شما برای حل معمای این خانه‌ی فریبنده تا پایان با او همراه می‌شوید. این اثر در سال 2020 منتشر شده و توانسته نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند. نویسنده برای نوشتن این کتاب از منطقه‌ای مسکونی به نام مینرال دل مونته واقع در مرکز مکزیک الهام گرفته است. این منطقه ظاهر بسیار منحصربه‌فردی دارد.

جوایز و افتخارات کتاب گوتیک مکزیکی:

– پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز
– بهترین کتاب ژانر ترسناک 2020 گودریدز
– نامزد نهایی جایزه‌ی لوکاس (جایزه‌ی سالانه‌ی ادبیات علمی تخیلی و فانتزی)
– رمان برگزیده‌ی سال توسط نیویورکر
– رمان برگزیده‌ی سال توسط ونیتی فیر

 

 

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 30, 1401

    سلام و درود

    باید تمام کتاب های شما را خواند
    در فکر یک طرح عالی برای این موضوع هستم

    آفرین به همت عالی شما

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا