🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریبی

(ثبت: 262596) مرداد 12, 1402 

 

دنیا غریبی می‌کند امشب
با دستهای ساکت و سردم
چیزی فروپاشیده در جانم
باید به اعماق تو برگردم

در کافه ای تنها نشستم و
فنجان قهوه توی دستانم
آرام و زیبا میرسی از راه
ته میکشی در فال فنجانم

چیزی حقیقی می‌کشد پنجه
بر شیشه های مات افکارم
مخفی شدم پشت همین مصرع
آتش بزن بر جان اشعارم

چندیست درگیر زمستانم
از برف و باران از تو دلگیرم
حس میکنم آخرا شبی برفی
با چشم هایی باز میمیرم

سردست و این برکه پر از برف است
باید بمیرم روی زانوهات
این جوجه اردک عاقبت روزی
قو می‌شود ما بین بازوهات

منظور من از شعر و از باران
از این همه بلوا شما هستید
پیغمبر تنهای شبهایم
اعجاز بی پایان کجا هستید؟

 

 

 

نظرها 19 
  1. دستمریزاد….شیوا و قابل و ستودنی.
    🌸🌸🌸🌸👏🌸🌸🌸

  2. طارق خراسانی

    مرداد 12, 1402

    سلام سمانه عزیز
    جان جانان
    یار دورانهای دور
    امروز خواننده شعر نفیس مهر بانوی پاک بودم
    عالی بود…

    تا ابد یاد عزیزان هستم
    مهر خوبان نرود از دل ما

    در پناه خدا شاد و سلامت باشی 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سمانه تیموریان

      مرداد 14, 1402

      سلام. درود بر استاد عزیزم.
      بنده نوازی میفرمایید

  3. فاضله هاشمی

    مرداد 12, 1402

    بسیار زیبا سرودید

  4. پروانه آجورلو

    مرداد 12, 1402

    درود مهربانو
    «چیزی حقیقی می‌کشد پنجه
    بر شیشه های مات افکارم
    مخفی شدم پشت همین مصرع
    آتش بزن بر جان اشعارم»
    بسیار زیباست👏👏👏👏👏👏👏👏

  5. طارق خراسانی

    مرداد 12, 1402

    چندیست درگیر زمستانم
    از برف و باران از تو دلگیرم
    حس میکنم آخر/ ا /شبی برفی
    با چشم هایی باز میمیرم

    سهوالقلمی در مصرع سوم صورت گرفته

  6. مهرداد مانا

    مرداد 12, 1402

    سلام
    بند آخرش را دوست تر داشتم .. و در واقع پایان خوبی را رقم زدید

  7. فیروزه سمیعی

    مرداد 13, 1402

    درودتان باد مهربانوی ادیب و گرانقدرم 💗
    بسیار زیبا و دلنشین و موزون سروده اید
    با فرازهای خواندنی🌹☘️🌸💯
    زنده باد 👏👏👏👏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز و هماره درخشان
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️

  8. سینا دژآگه

    مرداد 14, 1402

    سلام و عرض ادب بانو تیموریان ارجمند
    شعر ارزنده و اثربخشی بود. دست‌مریزاد.
    پاینده باشید🌸🌺🌸🌺

  9. پویا

    آبان 12, 1402

    سلام مهربانو٬
    بسیار زیبا سرودید٬ آنچنانکه از خویشتن جانم به در نهاده شدم.

  10. اسفند 19, 1402

    زیباست بانوی خوش فکر و هنرمند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا