🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آبان

(ثبت: 265262) آبان 12, 1402 

 


دخترم زندگی زیباست
با نگاه پر از شعرت
خنده‌های پر از جادوت
روح سبز پر از فکرت

خواب یلدای موهایت
به بلندای این شعرست
یک قصیده، غزل، آری
مثل لمس شبی بکرست

توی چنته ندارم جز
عطر سیب و نم باران
مادرت شاعری ناشی‌ست
فکر و ذکرش شده آبان

روی شیشه نوشتی باز
اولین روز آبان است
جیغ دنیا چرا خیس است؟
خنده‌ات چتر گلدان است

پشت میزت نشستی و
سخت مشغول یاسایی*
مرد بیچاره را کشتی؟
قتل عامی اهورایی

از تو گفتن خودش شعرست
اعترافی مسیحایی‌ست
زنده گشتن، سپس مردن
التهابی تماشایی‌ست

روز میلاد زیبایت
شهر از رنگ لبریزست
کافه و شعر و شب‌گردی
ماه آبان و پاییزست.

زندگی دوستت دارم
آسمان دوستت دارم
دخترم دوستت دارم
ساجده دوستت دارم.

 

#سمانه_تیموریان
اول آبان 1402

تولدت مبارک دختر عزیزم. روز نویسنده مبارک.

یکی از شخصیت‌های رمان “آریوس شاهزاده لادورا، نوشته دخترم عزیزم.)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 12, 1402

    سلام‌ و‌درود‌

    میلاد دختر عزیزت را از صمیم دل تبریک و‌تهنیت می گویم
    اگر دیر به شعر زیبایت رسیدم به علت زخم‌معده حاد در بیمارستان بستری هستم انگار بنا هست در هر ماه آبان به بهانه ای بیمارستان باشم .
    در پناه خدا و در کنار خانواده گرامی شاد و تندرست باشید🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. مهرداد مانا

    آبان 12, 1402

    سلام
    تبریک میگم
    دختر بزرگ منم توی آبان به دنیا آمده .. و البته به قول مانا : تقویم را هرجور که ورق می زدیم نام همه ی ماهها آبان است “

  3. اسفند 19, 1402

    شعرهایت زیباست پر از حس خوب زندگی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا