🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریشانی

(ثبت: 260013) اردیبهشت 30, 1402 


حال و روز بدی دارم
دست و پا میزنم انگار
توی کابوس تبداری
در کمین زنی بیمار

قلب من تکه سنگی سخت
حفره ای سرد و تو خالیست
کوه پیری که میداند
لانه موش بد حالیست

می‌روم تا خودم امشب
تا زنی ساکت و سرسخت
تا من بی جهت غمگین
شاعری تا ابد بدبخت

خودکشی میکنم هر شب
با غزل توی چشمانش
با طنابی که میرقصد
توی آغوش عریانش

میکشم روی دوش خود
بار غم های عالم را
یک نفر کاش میپرسید
گاه و بیگاه حالم را

حال من را نمیفهمی
در سرم لاشه ای بدبوست
نعش بی جان شعری که
زیر و رویش پر از جادوست

پچ پچی پشت این شعرست
تهمتی ناروا تا تن
عطر آغوش ملموسی
تا پریشانی این زن

 

#سمانه_تیموریان اردیبهشت1402

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 30, 1402

    درود بر شما مهربانو
    زیبا سروده اید
    💐💐💐💐💐🌿🍃

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 30, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    زیبا سروده اید. وزن، متغیر می شد.

  3. عباس خوش عمل کاشانی

    اردیبهشت 30, 1402

    سمانه خانم عزیز.درود و دستمریزاد.با خوانش شعر جوششی تأثیرگذارتان حال دلم دگر شد.

    • سمانه تیموریان

      اردیبهشت 30, 1402

      ممنون بابت تبریکتان. شاد و سلامت باشید استاد گرامی.
      می آموزم در محضرتون

  4. عباس خوش عمل کاشانی

    اردیبهشت 30, 1402

    سالروز تولدتان را (اگر چه چهار روز دیرتر) صمیمانه تهنیت می گویم و برای شما و نازدانه دخترتان بهترینها را آرزومندم.

    • سمانه تیموریان

      اردیبهشت 30, 1402

      عرض سلام استاد عزیزم.
      کوچکنوازی میکنید استاد

  5. س

    اردیبهشت 30, 1402

    درود فراوان.
    بسیار زیبا بود. لذت بردم. ⚘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا