🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می خواهمت

(ثبت: 239971) خرداد 29, 1400 
می خواهمت


میخواهمت چون قطره که دریا و باران را
مانند طوفانی که امواجی گریزان را

باید تو را در قاب آغوشم بگنجانم
آن سان که شب در دامنش ماه فروزان را

تنها نشستم شعر میبافم برایت تا…
تا سر کنی با آتشش سوز زمستان را

گاهی که بیکاری خداوند پریشانم
محکم بغل کن غربت این شهر گریان را

شب‌ها که تنهایم صدایم کن مرا لطفا
بعدش قدم با من بزن بغض خیابان را

من از بهشتت جز خودت چیزی نمیخواهم
میخواهمت چونان که حوّا سیب شیطان را

#سمانه_تیموریان

میخواهمت، چنان که شب خسته خواب را. قیصر امین پور

 

 

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    خرداد 29, 1400

    سلام و هزاران درود بر شاعر بی نظیر پاک

    به محفل قدیم خود قدم رنجه فرمودید
    از ابتدای تاسیس وبسایت پاک همیشه در کنارمان بودید…
    آنقدر از حضورتان خوشحالم که نمیدانم چه بگویم!
    عزیز جان طارق، به خانه ات دوباره خوش آمدی
    شما باید سال ها پیش بعنوان شاعر برتر شعر پاک انتخاب میشدید ولی نبودتان قضاوت در مورد شما را دچار مشکل می کرد.
    لطفا دیگر خانه ات را ترک. نکن

    در پناه خدا شاد زی 🌿❤️👏👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • سمانه تیموریان

      تیر 14, 1400

      عرض سلام و ارادت
      سپاس از لطف بی‌کرانتان استاد گرامی.
      به مهر می‌خوانید و کوچکنوازی میکنید.
      به روی چشم

  2. محمد یزدانی

    خرداد 29, 1400

    درودتان اندیشمند ارجمند
    خوشحالم از این قلم توانا خواندم.
    بسیار عالی🌺🌺

  3. لیلا صالح

    خرداد 29, 1400

    سلام و درود به مهربان خواهرم استاد غزل های بی نقص.

    به به سروده هایتان یکی از یکی زیباتر 👏

    دست مریزاد مهربان.

    یا هو❤️💐

  4. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما شاعربزرگوار
    آفرین بر هستی و اشعار شما
    شاعر شیرین سخن گلبار ما
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  5. مدینه ترکاشوند

    خرداد 29, 1400

    بسیار ستودنیست
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

  6. مهدی سیدحسینی

    شهریور 27, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا