🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادت آمد

(ثبت: 235570) دی 29, 1399 


می نشستم همان گوشه
پنجره کل دنیا بود
روزگاری عجیب و محو
آسمان سرد و تنها بود

پنجره بغض شاعرهاست
شیشه ها اشتباهی تلخ
با خودت صاف و صادق باش
چیستی جز نگاهی تلخ

نیستی جای من دنیا
حال من را نمیفهمی
یک زمستان پر از حرفم
برف و سرما نمیفهمی

خسته ام از خودم استاد
مثل تس، جود و گمنامیش
دی کوئنسی، اجاقی*، شعر
عین پرسی و ناکامیش

بغض هایم پر از شعرند
عین نورتن حجیم و سخت
کاش میشد نمیبودم
خیر سر شاعری بدبخت

میخزم کنج تاریکی
توی ذهنم پر از فریاد
باطنی*، آسمان هستم
یادت آمد مرا استاد

آه شادی* کجا رفتی؟

سمانه تيموريان

*از اساتید عزیزم در دوران دانشگاه

تس دوربرویل_ جود گمنام از آثار تامس هاردی

دی کوئنسی و پرسی شلی از شاعران اروپایی

نورتون نام کتاب بسیار حجیمی است که دوران دانشگاه باید آنرا می گذراندیم. و هنوز کتاب مورد علاقه بنده است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 29, 1399

    🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 2, 1399

    بی پرده زیباست
    گرامی درود درود
    🌸🌼🍁

  3. هادی همتی

    بهمن 5, 1400

    قلم تان روشن و چشمه ی ذوق تان جاری
    عالی ست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا