🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سمانه تیموریان

 

چهارپاره

خوانش: 137

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

دنیا غریبی می‌کند امشب

چهارپاره

خوانش: 221

سپاس: 10

تعداد نظر: 19

سمانه تیموریان

پریشانی

سمانه تیموریان 30 اردیبهشت 1402

حال و روز بدی دارم

چهارپاره

خوانش: 223

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

میخواهمت چون قطره که دریا و باران را

خوانش: 380

سپاس: 8

تعداد نظر: 11

می نشستم همان گوشه

چهارپاره

خوانش: 272

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

 

باید کسی باشد

سپید

خوانش: 594

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

خواب دیدم تو را که می آیی

چهارپاره

خوانش: 554

سپاس: 4

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 2

 

ساده ای مثل باد می آیی

چهارپاره

خوانش: 519

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

چهارپاره

خوانش: 259

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

 

وقتی شنیدم رفته ای از شهر

چهارپاره

خوانش: 503

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

قلبت مرا آتش

چهارپاره

خوانش: 380

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

چهارپاره

خوانش: 401

سپاس: 7

تعداد نظر: 13

کم مونده از غصه بمیرم من

بازم نشد قسمت چرا آقا؟

ترانه

خوانش: 721

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

میبینمت در انحنای استکانی که

آنسوی میز کافه های بی نشانی که

خوانش: 299

سپاس: 11

تعداد نظر: 14

خیره ماندی به آخرین شاخه

خو گرفتی به کنج دنیایت

چهارپاره

خوانش: 275

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 4

به جانت تحمّل ندارم دگر

برایم کمی آسمان، خنده کن

چهارپاره

خوانش: 316

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

من مدعی هستم که چشمانت

سمی ترین حالات یک زهرست

چهارپاره

خوانش: 618

سپاس: 11

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

امشب قلم در وصف چشمت بی اراده ست

مفهوم حرفم نازنین بسیار ساده ست

خوانش: 433

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

 

از جیب شعرت میکشی بیرون

چهارپاره

خوانش: 422

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

برایت شعر آوردم , چرا سر در گریبانی ؟

مگر اندوه جانم را تو از چشمم نمیخوانی؟

خوانش: 678

سپاس: 7

تعداد نظر: 7