🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آئینه غزلخوان شد

(ثبت: 4071) اردیبهشت 26, 1396 
آئینه غزلخوان شد

آئینه غزلخوان شد

تسلیم   ِ شکوفایی  باران شد

شب از تب  ِ تکرار  ِ  سحر  ماه  ِ درخشان شد

آخر تو  کجایی  که  ببینی  همه  جا   عشق   ِ تو  گل  کرده

تنپوش  ِ خزان  آیه ی  تکثیر   ِ گلستان شد

دل بندی لولی وش ِ رندان شد

معراج  ِ دل و جان شد

طلعت خیاط پیشه(طلای کرمانی)

با سلام دوستانی که تمایل دارند در مورد شعر زلال اطلاعاتی کسب کنند بآدرس زیر مراجعه بفرمایند.

zolal 94.blogfa.com

نظرها
  1. مهدی صادقی مود

    اردیبهشت 27, 1396

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 28, 1396

    سلام استاد گرانقدر

    زیبا سرودید

    مثل همیشه بهره می برم از آثارتان

    زنده باشید

  3. مهران اسدپور

    اردیبهشت 28, 1396

    درودها بر بانو خیاط پیشه گرانمهر ؛

    دستمریزاد…

    توفیقتان افزون باد…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا