🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آبروی عشق

(ثبت: 998) اسفند 23, 1394 
آبروی عشق

تقدیم به حضرت زهرا(س) به امید گوشه چشمی…

بانوی آب،

جانِ علی(ع)،

آبروی عشق…

عالم به این حیایِ شما غبطه میخورّد.

فدای مادرم زهرا(س) بشم که دلم رو اینقدرررر هوایی کرده.

نظرها 15 
  1. نگار حسن زاده

    اسفند 24, 1394

    سلام نازنینم

    خیلی زیبا بود

    آفرین

    مرحبا

    در پناه بانوی یاسها موفق باشی همیشه

    • سوگند صفا

      اسفند 25, 1394

      سلااام عزیزززم

      لطف داری…

      خیلی عزیززی

      ممنونم

      در پناه خدای زهرا(س)

      یاحق

  2. علی معززی

    اسفند 24, 1394

    سلام سوگند بانو

    عاااااالی…

    • سوگند صفا

      اسفند 25, 1394

      سلام وسپاس ازحضورتون 

      ممنونم که خوندین

      نظرلطف شماست 

      زنده باشین 

      یاحق

  3. عسل رادمنش

    اسفند 24, 1394

    سلام و مهرنازنین

    بسیار زیبا بود/مانا باشی

    • سوگند صفا

      اسفند 25, 1394

      سلام برعسل بانوی عزیزم

      خیلی لطف داری آبجی

      زنده باشی

      یاحق

  4. جواد مهدی پور

    اسفند 25, 1394

    درود بر بانوصفای گرامی

    اجرتان با بی بی دو عالم حضرت فاطمه ی زهرا (س)

    ابروی عشق است فاطمه  ، که در آب جاریست

    ابرها سر فرود می آورند تا از جام شراب نابش سیراب شوند

    آسمان با آبروی فاطمه ( س ) آبیست

    زنده و سر فراز باشید بانوی گرانقدر

    • سوگند صفا

      اسفند 25, 1394

      سلام براستادبزرگوارم جناب مهدی پور

      خیلی لطف کردین 

      ممنونم ازحضورتون

      منت گذاشتین

      درپناه خدای زهرا(س)

      برقرارباشین 

      یاحق

  5. سلام برخواهرعزیز تراز جاااانم

    همیشه شعرهات دوست داشتم

    وبهت افتخارمیکنم 

    موفق باشی عزیزم

    درپناه حق

    • سوگند صفا

      اسفند 26, 1394

      سلام خواهر عززززیزم

      خیلیییی لطف داری

      ممنونم که همواره همراهم هستی خواهر

      زنده باشی

      و برقرار یاحق

  6. سمانه تیموریان

    اسفند 25, 1394

    عرض سلام

    درود فراوان 

    • سوگند صفا

      اسفند 26, 1394

      سلام سمانه عزیززز

      ممنون از حضورت

      زنده باشی

      یاحق

  7. اسماعیل علیخانی

    اسفند 26, 1394

    سلام وآفرین

    اجرتان با جده ی سادات

    • سوگند صفا

      اسفند 26, 1394

      سلام استاد علیخانی

      لطف کردین که خوندین.زنده باشین.ممنونم

      یاحق

  8. مریم حسن زاده

    اسفند 29, 1394

    سلام سوگند بانو

    خیلی زیبا بود

    آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا