🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب

(ثبت: 262562) شهریور 1, 1402 

 

درد خود را همه گفتم با آب

چه کسی بهتر از آب

که مرا میفهمد و چو من همسفر تنها ئیست

گرچه ماهی به برش بسیار است

راه خود را بروند

زانهمه ماهی شاد هیچیک بینا نیست

آب را دور و بر خویش نبینند

بی گمان آب ندانند که چیست

تا که در دامن صیاد گرفتار شوند

چه کسی بهتر از آب

که غم و درد مرا خواهد برد

تا دل ابی دریای بزرگ

تا شریک غم و دردم باشد

وسعت درد من اندازه قلب دریاست

دل به دریا بزنم

گرچه دریای زمان طوفانی است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 1, 1402

    سلیم جان
    این از همه ی شعرهات قشنگ تر بود . چون عنصر شاعرانه داشت

  2. Bita

    شهریور 2, 1402

    چه کسی بهترازآب
    که غم دردمراخواهدبرد
    باسلام ودرود
    عالی بودلذت بردم

    • سلیم حمادی

      شهریور 5, 1402

      بیتا جان دوست خوب و بسیار عزیزم .برمن منت گذاشتی و کامنت گذاشتی .خودت میدونی که چقدر برام عزیزی .حضورت مایه ی دلگرمی است عزیز

      • بیتا

        شهریور 18, 1402

        ممنون عزیزم لطف داری 🌺🌺🌺

  3. سینا دژآگه

    شهریور 2, 1402

    سلام و عرض ادب جناب حمادی عزیز
    نیمایی زیبایی سروده‌اید. درود بر شما.
    زنده باشید🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا