🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرابادرد همراهان چکاراست

(ثبت: 264772) آبان 11, 1402 

 

مرا با درد همراهان چکار است

که خود دردم فزون از همرهان است

مرا کاری به کار دیگران نیست

که زخم و درد من از دیگران است

کسی حال مرا هرگز نپرسید

به هنگامی که در خون خفته بودم

کسی درد مرا هرگز نفهمید

اگرچه درد خود را گفته بودم

بلای جان من نازک دلی بود

اگر فریاد و آهی میشنیدم

ولی صد آه اگر روزی کشیدم

یکی را یاور و همدم ندیدم

کسی دیگر ز من یاری نخواهد

که خود صد مشکل پیچیده دارم

نخواهم شد کسی را تکیه گاهی

که خود صد درد کس نادید دارم

تمام عمر من شد صرف امداد

که از افتادگان دستی بگیرم

نمی بارم دگر بر خاک خشکی

که من خود تشنه ای همچون کویرم

کنار همرهان در خود شکستم

ولی آنان به حالم خنده کردند

در آن روزی که باید یار بودند

جوانمردی ز خود شرمنده کردند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا