🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما و جماعت

(ثبت: 264771) آبان 7, 1402 

 

خفتیم و جماعت همه بیدار شدند

ما مست شدیم و همه هوشیار شدند

آنگاه که گفتیم کسی گوش نداشت

دیوار کسی برای ما موش نداشت

خاموش شدیم و همه باگوش شدند

بی هوش شدیم و همه باهوش شدند

ما یکسره فریاد زدیم و نشنید کسی

گفتیم ز صد درد و نرنجید کسی

مردیم ز درد و همه سرزنده شدند

ما خاک شدیم و همه جوشنده شدند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 7, 1402

    سلام و درود

    تا یادم نرفته گله ی استاد خوش عمل را از دوستان بگویم
    ایشان میفرمایند چرا عزیزان‌پاک شعر شاعران این سایت را نمی خوانند ؟
    واگر می خوانند چرا کامنتی نمی گذارند؟
    واما شعر امروز شما
    ابیات جاندار و زیبا هستند و لذت بردم الا این بیت که اگر بنده بد نخوانده باشمش نیاز به ویرایش دارد :

    ما یکسره فریاد زدیم و نشنید کسی
    گفتیم ز صد درد و نرنجید کسی

    فکر کنم اینکونه بهتر خواهد شد :

    ما یکسره فریاد/ کشیدیم / /نبشنید/ کسی
    گفتیم ز صد درد و نرنجید کسی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا