🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل سرخ

(ثبت: 264774) آبان 9, 1402 

 

روئیده یک گل سرخ

آنجا که گریه کردی

با اشک خودتو آن روز

در خاک ریشه کردی

آن اشک یادگار

دیدار آخرین بود

همیشه جاودان شد

اشکی که آتشین بود

چون اشک آخرینت

همراه خون دل بود

شد در رخ گل سرخ

خون دل تو مشهود

قلب تو را شکستم

بی آنکه خود بدانم

دادی تو خون دل را

با اشک خود نشانم

هرچند با زبانت

چیزی بمن نگفتی

حرف تو را شنیدم

وقتی چو گل شکفتی

گل را چو چیدم از خاک

دستم به رنگ خون شد

خاک تمام اطراف

یکباره لاله گون شد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا