🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتش مزن شور و شرم را….

(ثبت: 2604) مهر 20, 1395 
آتش مزن شور و شرم را….

آتش مزن شور و شرم را

رحمی بکن خاکسترم را….

آواره ای گوشه نشینم!

می سازم از نو پیکرم را

پرواز می کردم به سویت

سوزانده ای بال و پرم را

تقدیر ها خوش می نویسند

ته مانده های آخرم را….

چشمان تو ناخوانده دیدند

در این سیاهی لشکرم را….

مؤمن شدم بر دین چشمت!

فرمان بده پیغمبرم را….

تا در صراط خود بگیرد

بی راهه های دیگرم را….

در من غزل ها دفن گشته

الفاتحه تا دفترم را…………

نظرها 11 
  1. مهر 21, 1395

    درود بر شا و احساس نابتان بانو

  2. طلعت خیاط پیشه

    مهر 22, 1395

    بسیار زیبا سروده اید

    درود بر شما

  3. مينا امينی

    مهر 24, 1395

    درودها مهربانوی عزیز

  4. مهر 24, 1395

  5. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1395

    سلام و عرض ادب  محضرتان  بیرانوند گرامی

    عالیست

    زنده باشید

    • سلام و عرض ادب و احترام

      خیلی ممنونم،سلامت باشین

      نظر لطف شماست،در پناه مهر خداوند

  6. طارق خراسانی

    آبان 3, 1395

    سلام و درود بر خانم بیرانوند عزیز

    عجب غزل زیبایی

    مانند همیشه فاخر و نغز

    در پناه خدا شاد زی

    • سلام و عرض ادب و احترام

      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطف شما

      سلامت باشین

    • سلام و عرض ادب و احترام

      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطف شما

      سلامت باشین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا