🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین مسیح

(ثبت: 214998) شهریور 27, 1398 

 

میخواهمت هنوز شبیه گذشته ها

دل میبری مدام از این مرد جا به جا

ای آخرین مسیح مرا زنده کن به عشق

بازم بکش، بکوش به تکرار ماجرا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    شهریور 27, 1398

    درود هنرمند

    گرچه دیر اما خوش امدید به جمع شعر پاکی ها

    مانا باشید

    با آرزوی بهترین ها💐

  2. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 27, 1398

    🙏🙏🙏🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا