🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین هجوم او بود

(ثبت: 268074) اسفند 11, 1402 

 

هرچند که باغ خالی از شب بو بود
سوسوی امید تازه در هرسو بود
او می رود و بهار ما در راه است
برفی که زد آخرین هجوم او بود!

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اسفند 11, 1402

    درود
    بسیارزیباست
    🌺🌺🌺

  2. شیدا شهبازی

    اسفند 11, 1402

    سلام و درود
    کوتاه و زیبا🌺

  3. مهدی محمدی

    اسفند 11, 1402

    سلام و عرض ادب قلمتان تابان 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا