🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آریایی ..

(ثبت: 1583) خرداد 8, 1395 

بسمه تعالی

دوستت دارم سزای بــی وفایی نیستم

وصل می جویم  موافق با جدایی نیستم

گر چه دل را در مقام عشقبازی باختــم

در مروت  آدم بـی دست و پایی نیستم

حیرتم گل کرده در آیینه می بینم تو را

در پس تصویر  اهل خود نمــایی نیستم

بوســــه ای دادی که ازهرچیز مستغنی شدم

بعد از این سرمایه ، مایل برگــــــدایی نیستم

 

من نمی گویم که کارخیر خوب و بی ریاست

فاش می گویم حریف بــــــــی ریایی نیستم

خویشتن را در کمند مهر تو افکنده ام

همچو مرغ عشق قادر بر رهایی نیستم

 

دوست با آهوی کرمانی چه فرقی می کند ؟

من مگر مانند بیدل آریایـــــــــی نیستم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):