🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی درون

(ثبت: 212570) مرداد 11, 1398 
آزادی درون

به تنهایی
در این
خلوت
سرایی .
بدانی
کرده ام
عادت
نه
هایی .
میان
هرجی
و
مرجی
در تقلّا
ز گردابی
خودی
بیرون
رهایی .
به آن
جایی
روان
تنهایِ تنها
به دور
از خلق
حتّی
خود
جدایی .
چو
ماهی
در محاقی
محوِ سیما
درون
یک هاله ای
چون
پیله هایی.
به آزادی
درون
اندیشه
جانا
تو را
گنجینه
معنا
هرکجایی .
هدف
از آمدن
رفتن
ز دنیا
درو
آن
کشتِ
دنیایی
بقایی .
خوشا
مؤمن
رها گشتی
ز دنیا
روی
جایی
کجا آبادِ غایی .
ولی را
ای خدا
مونس
تو باشی
تویی
حاضر
که
ناظر
پیشِ مایی .
از اویی
سمتِ اویی
بازگشتی
ز من
دوری
به همراهش
نمایی .
ولی را
ای خدا
علمش
بیفزای
برایش
نغمه
دل را
کن
عطایی .

ولی اله بایبوردی

04 / 05 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. … سلام استاد ارجمند
    امیدوارم که خدای درونت همیشه سلامت باشند…

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 11, 1398

      سلام

      استاد بزرگوار

      سپاس از همراهی با نظر زیبایتان…

      تقدیمی :🌹

      سلامت خدای درون هر کجا
      به هر جا نگاهی ببینم خدا

      نشان از خدایی بدان کائنات
      مقام اشرفی آدمی را نما

      ولی اله بایبوردی

      11 / 05 / 1398

      ساعت : 27 / 18

      🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  2. علی معصومی

    مرداد 11, 1398

    درود ارجمند

    میان واژه ها
    تنها
    بدنبال خودم هستم
    تو هم با چشم زیبایت
    مرا گاهی هویدا کن
    مرور مهربانی ها
    پر است از رنگ زیبایی
    و من
    دیدم
    نگاهت رنگ باران است
    لبریز از شعور گل….🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 11, 1398

      سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از همراهی با سپید زیبایتان…

      تقدیمی :💐

      به زیبایی نگاهی افکنم دوست
      هم او بینم به همراهم چه نیکوست

      خدایی لم یلد یولد خدایی
      گشا بابی به رویم حق با اوست

      ولی اله بایبوردی

      11 / 05 / 1398

      ساعت : 35 / 18

      🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

  3. طارق خراسانی

    مرداد 11, 1398

    سلام و درود

    نجوای زیبایی ست با حضرت دوست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 11, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی زرنگار

      سپاس از همراهی با بیان شیوایتان

      در پناه خدای رحمان

      تقدیمی :❤️

      به زیباییِّ نجوا ، با خداوند
      زبانم ذکر گوید ذکر هر چند

      به دَم یا بازدم ، نبضی نمایان
      طوافی ، کعبه دل را ،با لبی خند

      ولی اله بایبوردی

      11 / 05 / 1398

      ساعت : 46 / 18

      🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃

  4. جواد مهدی پور

    مرداد 11, 1398

    درود بر شما جناب استاد بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

  5. ولی اله بایبوردی

    مرداد 11, 1398

    سلام

    استاد بزرگوار جناب مهدی پور ارجمند

    سپاس از همراهی تان…

    🌈🌈تقدیمی :🌈🌈

    به زیباییِّ زیبا آفرینی
    سپاسی ، دارم ایمانی یقینی

    به حوّل حال، او را بس ثنایی
    برایم نعمتی ، رؤیت به عینی

    ولی اله بایبوردی

    11 / 05 / 1398

    ساعت : 59 / 18

    🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا