🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی

(ثبت: 252296) مهر 30, 1401 

 

تو ایستاده ای
به من نگاه می کنی
و من چه شرم می کنم
و سرخ سرخ می شوم
تمام هیکلم خیس آب می شود
منم که در حق تو ظلم کرده ام
تو را به اشک خوانده ام
تو را به قهر رانده ام
خجالت از تو می کشم
برای تو
برای خنده های تو
برای گیسوان تو
برای مهربانی ات
برای رنج های تو
برای شادمانی ات
برای نیک خواهی ات
اگرچه کار کرده ام
اگرچه جان داده ام
ولی ولی ولی
هنوز هنوز هنوز
برای آزادی ات
هیچ کاری نکرده ام.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. بسیار عالی بود
    لذت بردم
    سپاس.

  2. آرمان پرناک

    مهر 30, 1401

    درود بر جناب امیرحسنی عزیز
    بسیار زیبا بود
    مانا باشید
    🙏🌹

    • الیاس امیرحسنی

      آبان 4, 1401

      درود برشما
      سپاسگزارم
      شاد وسلامت باشید🌺🌸🌺🌸

  3. جواد مهدی پور

    آبان 4, 1401

    درود بر شما 💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا