🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمانت

(ثبت: 261771) تیر 21, 1402 

 

۱. و دیگر به آسمانت نخواهیم رسید
نه من
و
نه حتی چکاوک
و ابرها نیز؛
تا همیشه، بر این سوگ خواهند گریست.
***
۲. خوبِ من؛
دیگر دستم از آسمانت کوتاه شد
حتی؛
چکاوک هم برایِ همیشه مُرد
و
ابرها نیز؛
تا ابد خواهند گریست،
بر این سوگ.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 21, 1402

    سلام و درود
    سرشار از مهر آسمان و پر از امید باشید

    • شیما رحمانی

      تیر 23, 1402

      درود بر شما سپاس از مهرتون🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا