🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقیب

(ثبت: 264026) شهریور 31, 1402 
رقیب

 

پنجره رنگَش پریده،
پرده هم؛
چون بیدِ مجنون
حتم دارم؛
ماهِ امشب، قصه یِ لیلی شنیده!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ماه بانوی سرزمینم
    شاعر ارجمند
    نقش زیبایی بر تن کاغذ حک کردید .
    لذت بردم
    مهرتان مامدگار

  2. فیروزه سمیعی

    مهر 1, 1402

    درودتان باد مهربانو شیما جانم ♥️ ادیب گرانقدرم 💗
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید نازنینم 🌹🌸
    زنده باد 👏👏👏💯💯🌸🌟
    پاینده باشید و سبز مانید و هماره درخشان
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا