🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی قراری(عاشقِ مغرور)

(ثبت: 263510) شهریور 12, 1402 

 

بی قراری اوجِ اوجِ عاشقی ست
هر دو مشتِ عاشقِ مغرور را؛
چَشمانِ او وا می کند!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول علیمحمدی

    شهریور 12, 1402

    سلام و درودها
    زیبا و قابل تحسین
    مانا و توانا باشید🙏

  2. مهرداد مانا

    شهریور 13, 1402

    سلام شیمای عزیز
    اجازه بدهید با گذاشتن دو نقطه ی بیانی و حذف یک حشو ، شعر را چنین بخوانم :

    بی قراری اوجِ اوجِ عاشقی ست :
    مشتِ عاشقِ مغرور را؛
    چَشمانِ او وا می کند!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا