🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های شیما رحمانی

سفت و سخت تمامِ حواسش را جمع کرده بود تا دگرباره گریبانش را نگیرد؛

همان مالیخولیایِ دهشتناکی که هیچ فلوکستین و سرترالینی در عالم را یارایِ مهارش نبود.

خوانش: 175

سپاس: 2

“پرندگان مهاجر”

احساساتم به طرزِ اَسَفناکی بیمارند.

خوانش: 111

سپاس: 1

گفت: خیالت راحت جانِ دل

حالا دیگر روزهاست، مجیزِ سرترالینِ لعنتی را نمی کشم.

خوانش: 145

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

شده ای نیست تَرین هستِ من

نیستی،

خوانش: 123

سپاس: 1