🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرتد

(ثبت: 263258) شهریور 4, 1402 

 

نسترن بیگانه شد با دردِ من
من خطاهایش ندیده رد شدم

عاقبت چیزی که از این عشق ماند
این منم که کاملا مرتد شدم

 

 

 

 

نظرها
  1. سینا دژآگه

    شهریور 4, 1402

    سلام و عرض ادب بانو رحمانی ارجمند
    دو بیت زیبا و موزون. درود بر شما🌸🌺🌸🌺
    زنده باشید

    • شیما رحمانی

      شهریور 6, 1402

      درود جناب دژآگه بزرگوار. سپاس از نگاه ارزشمند شما🙏🌹🌹

  2. فیروزه سمیعی

    شهریور 5, 1402

    درودتان باد شیما جانم ♥️
    دوست عزیز و گرانقدرم 💗
    زیبا و موزون خاص سروده اید 🌺🍃🌹🌸
    زنده باد 👏👏👏👏👏💯💯💯
    نویساو سبز باشید و سرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • شیما رحمانی

      شهریور 6, 1402

      درود فیروزه عزیزم. ممنونم از مهرت عزیز مهربان🙏🌹❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا