🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیایِ بی تو بودن(پاییزِ تلخ و منفور)

(ثبت: 265130) آبان 8, 1402 
دنیایِ بی تو بودن(پاییزِ تلخ و منفور)

در آسمانِ باور؛ دیگر پرنده‌ ای نیست
رفتی تو از وجودم؛ قلبِ تپنده ای نیست
دنیایِ بی تو بودن؛ اصلا صفا ندارد
پاییزِ تلخ و منفور؛ کلا وفا ندارد
از ماه ها گذشتی؛ شهریورش به نامَت
مِهر با تمامِ رسمَش؛ اما نشد به کامَت

(از دفترِ بابا)
طلوع: ۱۳۳۳/۰۶/۱۱ ❤
غروب: ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ 🖤

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. درود بر شما
    روان پدر بزرگوار در آرامش جاودان و یادش گرامی🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 8, 1402

    درود بر شما
    روحشون شاد و قرین رحمت الهی🍃

  3. طارق خراسانی

    آبان 8, 1402

    سلام و درود

    جان پدر گرامی تان شاد و قرین لطف الهی باد

    در پناه خدا سلامت باشید 🌱🖤👌👌👌👌👌🖤🌱

  4. رضا محمدصالحی

    آبان 8, 1402

    درود بر شما

    روحشان شاد و یادشان گرامی💐

  5. برهان جاوید

    آبان 9, 1402

    درود بر شما
    خدا رحمت شان کند
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا