🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانم در قفس

(ثبت: 263368) شهریور 7, 1402 

 

در دهانم شعر،
جانم در قفس
زخم هایِ پیکرم؛
سود از هوس

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهر بانوی سرزمینم
    سلام و درود
    زیبا بود
    لذت بردم
    سپاس

  2. فیروزه سمیعی

    شهریور 9, 1402

    درودتان باد شیما جانم ♥️ دوست عزیز و گرانقدر 🌞
    زیبا و خاص سروده اید نازنینم 🌹🌸🌺☘️
    نویسا مانید وسبز باشید و سرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا