🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان آرزوهام

(ثبت: 5539) بهمن 30, 1396 
آسمان آرزوهام

وقتی تو رفتی گفتگو هام
با دل شد و  پر شد ز اوهام
بعد از تو حتی عاشقی رفت
از آسمان آرزوهام

من‌ ماندم و یک‌کوه اندوه
با بارش برفی به موهام
ای کاش بودی تا نمیرد
 با عطر موهات آرزوهام

خیس نگاهم  میدود باز
در کوچه های سرد بی تو
بر دوش تنهایی نشسته
آوارهای درد بی تو

پر می کشم هر جا که باشی
احساس تلخی بی تو دارم
پرواز را تا دیدن تو
بر دست جانم می سپارم

دل، نا امیدی را بلد نیست
آن هم در این عهد و زمانه
هر کوچه ای را میزنم سر
هستم پی ات خانه به خانه.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):