🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان ظهور

(ثبت: 261841) تیر 23, 1402 
آسمان ظهور

 

تو ای نیای بشارت نشسته پاک و بریء
بگو که کی شود این شرزه های غم سپری.

کویر شد همه جنگل و رود ها بی اب
برای شن زده ها کو هجای خشک و تری

امان از این خفقانِ زمام صد رنگی
که خنده شد چو نقابی به روی فتنه گری

همیشه روبهکانی پنیر می دزدند
ز سادگی ی کلاغانِ زشت پا و سری

چگونه چاقوی زنجان به دست می گیرند
به نام تیغ هرس ریخت شاخه را تبری

نشسته ام که چرا شب نمی شود پایان
در این زمانه ی اگاه گاه بی خبری

رسیده فصل زمستان برای کوچی تلخ
که ای همای حقیقت ز شاخه ها بپری

غم کبوتر بی اشیان چرا باز است؟
نمانده هیچ برایم جز استخوان و پری

به روی گنبد زرگون اسمان ظهور
بکش برای من خسته از زمانه دری

 

برهان جاوید
بیست و پنجم اسفند هزار و چهارصد و یک

 

 

 

نظرها 12 
  1. معین حجت

    تیر 23, 1402

    درود بر شما جناب جاوید…
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

    • برهان جاوید

      تیر 23, 1402

      درود استاد حجت گرامی
      سپاسگزارم از مهر و عطوفت شما به این حقیر
      ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🙏🙏🙏

  2. علی معصومی

    تیر 23, 1402

    درود و ارادت
    حناب حاوید نازنین
    ♡♡♡♡
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • برهان جاوید

      تیر 23, 1402

      درود استاد معصومی گرامی
      سپاسگزارم و مدیون لطف جنابعالی
      🌹🌹🌹❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1402

    السلام علیکم یا اهل بیت النبوه
    و سلام و درود و خدا قوت بر شما بزرگوار

    • برهان جاوید

      تیر 23, 1402

      درود و سپاس بیکران از حضور ارزشمندتان
      تندرست و پیروز باشید
      🌹🌹🌹❤️❤️❤️

  4. طارق خراسانی

    تیر 23, 1402

    سلام‌و‌درود

    غزلی زیبا و پر دردی از شما خواندم

    به پایان می رسد این درد

    در پناه خدا🌱🌺🌺🌺🌺🌺🌱

    • برهان جاوید

      تیر 23, 1402

      درود استاد طارق ارجمندم
      سپاس گزارم از لطف و نگاه زیباتان
      به امید افق روشن
      حضور پر نورتان موجب خرسندی و افتخار حقیر است
      ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🙏🙏🙏

  5. مهدی سیدحسینی

    تیر 27, 1402

    درود جناب جاوید
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حق 🌷🌷

    • برهان جاوید

      تیر 27, 1402

      سپاس بیکران از لطف و نگاه پر مهرتان
      استاد سید حسینی گرامی
      پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌺🌺🌺

  6. محمدعلی رضاپور

    تیر 28, 1402

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و درود
    حسینه ی مجازی شعر پاک به مناسبت ماه محرم حسینی در انتظار همراهی شما بزرگواران است.
    امید که با اشعار و مطالب ارجمندتان، حسینیه ی شعر پاک را، رونق افزا باشید!
    اجرتان با مولا حسین علیه السلام
    نشانی حسینه ی مجازی سایت 👇
    https://sherepaak.com/261937/—-

    • برهان جاوید

      تیر 30, 1402

      درود و سپاسگزارم گرامی
      از رقم زدن این اتفاق ارزشمند

      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا