🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتابگردان 4

(ثبت: 6053) خرداد 5, 1397 
آفتابگردان 4

1-

ای عسل ریزترین قافیه ی دنیایم

از تو شعر زندگی شیرین است

28 آذر 94

**************

2-

هیچ دشتی به غزل خیزی

آغوش تو نیست

28 آذر 94

*********

3-

اگر آفتابگردان، آفتاب را

و شب تاب، مهتاب را

فراموش کرد

من هم تو را از یاد می برم

8 مهر 94

***********

4-

من از خورشید عالمتاب روگردان

به سوی تو ولی چون آفتابگردان

مهناز نصیرپور

دلنوشته های قدیمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):