🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفرینش

(ثبت: 256405) بهمن 30, 1401 

 

جهان آفریده شد
به نام او
هان
جمع کنید بساط را
مهربان پیامبر هستی
محمد
در دل ها گل میکارد
تا گندم آدم
برشته شود به عشق
نان محبت میخوریم
کینه ها می‌میرند
دوست داشتن
شمشیر نمیخواهد
خدیجه میداند
عشق چیست؟

«بعثت پیامبر مبارک »
فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 30, 1401

    درود خانم هاشمی
    ایام فرخنده بر شما مبارک
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا