🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر

(ثبت: 268460) اسفند 28, 1402 

 

ابر
پشت ابر
باران نمی‌شویم
آسمان
دستش نمی‌رسد

 

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا