🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه ها

(ثبت: 267194) بهمن 1, 1402 

 

پاییز
خبر نداشت
تا برگ نباشد
اتفاقی
برای عاشقانه ها
نمی افتد

 

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1402

    درود دختر عزیزم

    در پناه خدا 🌱👏🌹🌹🌹🌹🌹👏🌱

  2. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘⚘
    زنده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا