🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعید

(ثبت: 267629) بهمن 21, 1402 

 

از خدا
بعید است
غصه ها را
تنها
بخوریم

 

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا