🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر

(ثبت: 268865) فروردین 17, 1403 

 

شهر
زیر باران
فاتحه ای
تن های خاک گرفته درختان

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. احمد محسنی اصل

    فروردین 18, 1403

    درود بر شما
    زیبا بود و ممنونم 🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا