🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوا

(ثبت: 215768) مهر 18, 1398 

جسم آمد روح را خاموش کرد
نفسِ مردابی خَسی را نوش کرد

لحظه ای آوای عرفانی شنید
چشم بست و دیده را مدهوش کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام

    استاد ارجمند

    دستمریزاد

    تقدیمی : 💐

    می کُشد جسمی که روحش را رها
    کالبد را ترک سازد با فنا

    سیرِ آفاقی کند با روح خود
    می رود عُقبا چه جایی با صفا

    ولی اله بایبوردی

    18 / 07 / 1398

    🌹🍃🌺🌷🌷🌺🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا