🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوار سایه ای

(ثبت: 3379) بهمن 26, 1395 
آوار سایه ای

              دارم
آسمان رافراموش میکنم
آفتاب را ازمن گرفته است
       آوارسایه ای

زهرانادری

شعرپریسکه