🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوار

(ثبت: 258096) فروردین 17, 1402 

 

فررررو ریخت!
طاق آسمان،
در نیمه شبی برفی
و شاپرک های لرزان قلبم زیر آوار چه کنم ها؛ مدفون!!!
من درون خود محبوس
قلب مچاله؛
درون ذهن محبوس
و ذهن، در اسارتی هولناک
قلاده زیستن را تاج سر کرده…
راستی
شاپرک مرد!!!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    فروردین 17, 1402

    درود بر شما زنده باشید 🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    فروردین 17, 1402

    من درون خود محبوس
    قلب مچاله؛
    درون ذهن محبوس
    و ذهن، در اسارتی هولناک

    تو را خواندم دلم از غصه لرزید
    دلت شاد ای فروغ دیده ی ما

    بلا و درد و رنج و محنت و غم
    به دور از چشم ماهِ مجلس ما

    بداهه ای که با سوز دل گفتم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • پروانه آجورلو

      فروردین 17, 1402

      درود جناب خراسانی
      بداهه زیبایی است
      سپاسگزارم
      دلتان گرم و لبتان خندان🌺

  3. غلامحسین جمعی

    فروردین 17, 1402

    درود و سپاس بزرگوار واقعا ریباست
    دستمریزاد عزیز بزرگوار
    ریخت!
    طاق آسمان،
    در نیمه شبی برفی
    و شاپرک های لرزان قلبم زیر آوار چه کنم ها؛ مدفون!!!
    من درون خود محبوس
    قلب مچاله؛
    درون ذهن محبوس
    و ذهن، در اسارتی هولناک
    🙏🙏🙏🙏👏👏👏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا