🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوای باران

(ثبت: 233244) آبان 24, 1399 

 

می رسد آوای باران بر کویر دیده ها

می تراود سینه ها را از هجوم کینه ها

نغمه هایش می نوازد روحهای خسته را

قطره قطره ، چکه چکه ، رودها در بیشه ها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 24, 1399

    سلام و درود💐💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 24, 1399

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا