🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آویشن

(ثبت: 255969) بهمن 18, 1401 

 

نگاه تو
درمان خواهد کرد
درد دلم را
آویشن نمیخواهم
شیرین بیانی تو
نعنا می مانی تو

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 18, 1401

    سلام دختر شیرین بیانم

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌹🌿

    • فاضله هاشمی

      بهمن 19, 1401

      سلام استاد عزیز
      سپاسگزارم مهربان 🌹

  2. سپیده اسدی

    بهمن 18, 1401

    احسنت به این قلم زیبا👌👌👏👏👏

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 18, 1401

    سلام و درود تان

  4. مهدی سیدحسینی

    بهمن 19, 1401

    زیباست
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا