🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیه های مهربانی

(ثبت: 261698) تیر 17, 1402 

آیه های مهربانی

تو عشقی ماندگاری تا قیامت
دلم با عاشقی ثبت است نامت

مثال مرغکی در باغ احساس
دل دریایی ام گشته کنامت

نفهمیدم ؛ چگونه ؛ با چه ترفند
کشاندی مرغ عشقم را بدامت

بدام افتادگی ، گاهی چه زیباست ؟
اگر عنوان کنی نقشم به جامت

قسم بر آیه های مهربانی
نفهمیدم دلم کی گشت رامت

خدا می داند عشق اجر الهی ست
و عاشق گوهر شهر شهامت

(سلیم) آوازه عشق آسمانی ست
شهادت می دهد روز قیامت

 

پیرنظر،سلیم،
بهار1402

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 17, 1402

    درود بر شما
    🙏🌹🙏🌹🙏🌹💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا