🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سراب آرزو

(ثبت: 270578) تیر 4, 1403 

سراب آرزو

بنده ای که از خدا دلگیرشد
ریزه خوار زشتی تقدیرشد

اشک درچشمان خیسش حلقه زد
بین من های خودش تحقیرشد

کوله بارش حسرت فریاد ؛ آه
درسراب آرزو تبخیرشد

مثل موج ریز و نرم سطح آب
لابلای صخره ها تسخیر شد

قطره ای کاغوش گل محتاج اوست
بر کویر افتاد و بی تأثیرشد

دست و پا زد لابلای غصه ها
قصه اش در بی کسی تفسیرشد

عمرنیکویش به نومیدی گذشت
درفراق آرزوها پیر شد

پیرنظر (سلیم)
بهار : ۴۰۳

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما
    زیباست و البته دلگیر
    شاد و سلامت باشید💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا