🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 التماسم میکنی ..؟

(ثبت: 270200) خرداد 17, 1403 

التماسم میکنی .‌‌..؟‌‌

چشمها را بسته تا بهتر احساست کنم
در خرابستان رویا مست و حساست کنم

مطمئن هستم که با چشمان دل می بینمت
از درخت بالغ شهر وفا می چینمت

گرچه رفتی که مرا بر شمع غم مهمان کنی
شاپرک گونه بسوزانی هدر عنوان کنی

در خیالم با تو همبازی شدم ؛ درکت کنم
مثل تو دیوانه اوج عاشقی ترکت کنم

میرسد روزی که برگردی پریشان حال و زار
مثل گل در حسرت رویای آغوش بهار

دلخوش آن لحظه ام که درد درمان میشود
در رگ دلهای عاشق عشق طغیان میشود

تو مرا می بینی از شرم ؛ التماسم میکنی
سر به زیر از بخششم غرق سپاسم میکنی

نادم و افسرده از ؛ اوج حضیض چالشی
چشم در چشم از خجالت بار دار خواهشی .؟

ملتمس آیینه دار عام و خاصم میکنی
در حصار گرم آغوشت قصاصم میکنی

پیرنظر(سلیم)
بهار. : ۴۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 17, 1403

    مثنوی تان وزنی غریب داشت و طعمی شیرین

  2. طارق خراسانی

    خرداد 17, 1403

    سلام و ‌درود

    خوشحالم‌ مهمان مثنوی زیبای تان بودم

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا