🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیینگی

(ثبت: 221778) بهمن 10, 1398 
آیینگی

 

اگر زلال باشم
گذر گاه آب و آفتابم
فصل در من
می روید
شاخه شاخه ی ارغوان
می زنم
به نبض هوا
و
به تو می اندیشم
در هر موج و ماجرا
نگو دریایی شده ام
پر صوت و سرود و سرمد آشنا

 

 

 

 

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 10, 1398

    درود استاد مهربان
    قلمتان همواره سبز ونویسا
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐

    • اکبر رشنو

      بهمن 10, 1398

      درودها
      بر شما
      سپاس
      از حضور ارزشمندتون
      همیشه باشید به مهر و نیکویی🌺🌺🌺🌺

  2. مینا یارعلی زاده

    بهمن 10, 1398

    درود و سلامهای پر از ارادت
    🍃
    ارغوانِ دل تنگم
    قرارگاه مهرت
    آتش بزن به جانم
    تمام فصل ها
    اسفند می شوم
    بر شعله‌ی نگاهت
    #مینا_یارعلیزاده
    🍃
    بداهه پیشکش به استاد ارجمندم؛
    جناب آقای رشنو ؛
    شاعر شعرهای بی تکرار🙏
    زنده باشید و پیروز
    🌿🌷🌷🌷🌿

    • اکبر رشنو

      بهمن 10, 1398

      درودها
      بر
      شما
      سرکار گرامی بانو مهر علی زاده ارجمند

      سپاس از حضور ارزشمدارتون
      و شعر عالی و ارزنده تون

      انشالله که سر آمد و سلامت باشید
      به مهر و نیکویی خداوند عز یز🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا