🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیین عبور

(ثبت: 5497) بهمن 24, 1396 
آیین عبور

 

 این عطر توست!

پیچیده در چشمان جنگل

هر تناور

سبز سخاوت تو را

کرده به بر ،

روی  دستان بازوبلند درخت

در خوشه  ، خوشه ی گونه های لعل

گردن آویزسفید ستاره ات می کرد…

گندمزار شعر

باز گیسوی تو !

زرد و زلول

آغوش  احساس وعطش

پر کرده از عشق،

هر جانب جنوب

لبریز جنون فهم تو بود

همه ی  انگشتان  اشارت

به تونشانه  می رفت…

آیینه ام!

هزار آفتاب

از تو ! فقط

عبورمی کرد…

به بلندای خطر

تا

دمیدفسحت  روز

بر لبان یاس سپید