🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابالفضل

(ثبت: 2602) مهر 20, 1395 

تبارم به فدایت  یا اباالفضل

فدای یا اخایت یا ابالفضل

امان نامه برایت  دشمن آورد

به قربان وفایت یا اباالفضل

××××××××××××

بخوان ای روضه خوان از مشک بی آب

بخوان از کودکان در تب و تاب

بخوان از جان نثاری های عباس

و زینب را میان روضه در یاب