🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابتهاج ثمین

(ثبت: 250537) شهریور 6, 1401 

 

 

« درین سرای بی کسی » ، اگر که سایه هم رود
دگر چگونه از رخ ِ دلِ پرنده غم رود

نه شب گرفته با چراغ ، نه باغبان به یاد باغ
نگیرد از جهان سراغ ، ز جام سینه جم رود

نشسته‌ام؛ منم کنون ، در انتظار فرصتی
که لاله اسوه هم شود؛ گلایه محترم رود

چو خنجر غمت خراب ، چو شیشه‌ی دلت شراب
شراره میکشی؛ گلاب ز دیده ملتزَم رود

گذر ، پُرآشنا وُ من ، غریبه‌ام اگر چنین
شبِ سیاهِ توده از ، مسیلِ پیچ وُ خم رود

به « رفتگان » ، تبسمی اگر که « آری »  ثمین
شرر زند به آسمان ، ستم ستم ستم رود

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا