🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر بهاری

(ثبت: 212047) تیر 27, 1398 

وقتی دلم گرفته و جاری نمیشود

حتی نهیب صاعقه کاری نمیشود

باید ببینمت که تو بارانی ام کنی

چیزی حریف ابر بهاری نمیشود.

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود

    جلوی اشکم را می گیرم اگر سرازیر شود همچون باران بهاری ،نم نمش

    روی گونه هایم سرازیر می شود ….

    آفرین

    🌸🌸🌸🌹🌸🌸🌸

  2. تیر 27, 1398

    سلام و درود🌸

  3. علی معصومی

    تیر 27, 1398

    درود ارجمند
    آفرین تان باد

    بداهه ای تقدیم:

    وقتی که چهره ی تو اناری نمی شود
    ماه ی بظلمت شب تاری نمی شود
    ما را که دور از تو در این شهر مانده ایم
    توصیف حسرتیست که کاری نمی شود…🌹
    🌿🌿🌿🌿

  4. طارق خراسانی

    تیر 27, 1398

    سلام و درود

    زیباست به این دلیل
    هیچ چیز نمی تواند عامل بارش اشک های اشتیاق تو شود الا دیدار معشوق
    و این بارش بی امان بهاری را فقط تو می توانی نظاره کنی و لاغیر.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  5. سپاسگزارم از لطف حضور و بذل محبت دوستان و همراهان بزرگوار.پاینده باشید.

  6. سلام و درودتان باد بزرگوار

    باران دیده هاست به جان شوق وصل تو

    .درمان کنی مرا تو به این اشک دیده ام .

    شادکام باشید

    🌿🌹🌿🌷🌿🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا